Thursday, August 1, 2013

xsuke la berasap..

ramai lelaki suke berasap (smoking)
ramai mereka cakap sebab stress

lagi stress lagi jerebu
lagi tension kat site lagi banyak kotak abes..isk isk isk...

banyak yang aku tengok sebab ikot kawan..
banyak sangat pengaruh kat situ..

kadang kadang ade yang offer sebatang rokok kat aku
kadang kadang ade je yang bertanye kenape xberasap

aku jawab,  perlu ke?? xwajib kan? it's my choice
aku pon xsuke bakar duet ni..macam mercun jugak..selalu pow je cousin aku..hehe..

xsuke berasap sebab nnt badan aku tak sehat..yes penah jugak..betul time tu terus xsehat..x fit..
xsuke berasap nanti air najis kecil kite tu bau hancing..yup hancing sangat...terasa pencemaran oxide di situ..

actually kau boleh berenti kalau kau nak..tapi kau xnak je...
actually kau boleh kawal tapi kononnye ko cakap susah...aku xtau la sebab xpenah gian cam tu..

elok2 mencuba terus mencinta
elok2 badan tu elok, sket2 nikmat sehat tu kene tarik..

fikirlah mane yang elok sebab choice tu di tangan awak awak..bukan aku cakap aku anti korang kay..still friends..
fikirlah lagi..kurangkan seket pon xpe..at least nanti pencemaran udara xteruk sangat..hehe..


xsuke la berasap..uhhh


No comments:

Powered By Blogger