Monday, August 12, 2013

salam eidul fitri 2013

assalamualaikum ku ucapkan pada semua..
di sini ingin ku ucapkan lagi Selamat Hari Raya Aidil Fitri dan maaf zahir dan batin..
kalau ade silap dan salah pada post2 sebelum ni
ataupun dari kata, mesej dan perbuatan sume bagai..
aku mintak maaf eh..
0-0..hehe..

story sket..
di malam raya yang sayu2 takbir raya dan lagu2 raya..
ku xdapat enjoy pada malam keriangan itu..
kerna ade shift kerja dari 8-12 pm..
so agak sadis la sket..
untuk hilangkan rasa sedih, g kerja pasang lagu rock..hik3..

di pagi raya
sebab lepas kerja malam tu tolong kawan2 merewang
daku tido around 4 pagi..and bangun subuh je..
solat raya saya missed kali ni..
rase2nye first time dalam sejarah..hihi..penat sangat..
pastu member kejut soh g raye rumah kawan and photoshoot..
berbaju melayu dan bersamping handsome..
beraya sebentar..
lepas tu terus cabot g kerja balik pkol 2pm sampai 8 pm..
huhuhu...xpe..bile lagi kan?? kite da besau da..

sempena raya ni..
aku dapat beberapa mesej private drpada kawan2..
yang aku bleh katakan betul mereka kawan rapat aku..
terima kasih dan amat terharu..
hanya kawan je bagi private mesej tau ucap selamat hari raya..
lagi terharu kalau dapat kad raya..
sebab orang da xbuat..huhu..kad raya paling best tau..
papepon thanks guys..
kot yang fb tu aku anggap korang just simple friend aku eh..jgn marah..hehe..

rendang rasa, kambeng golek rasa, kuah kacang rasa, sume rase la..lomang jo x..
papepon selamat hari raya semua..

2 comments:

Unknown said...

terasa dowh ak baca pos ni harituh. Hahaha. Baru ak perasan thn ni x wish pun korg hari raya.
Selamat Hari Raya bota!!!

Pantun dua kerat :
Maaf zahir batin,
copek r jadi pengantin!!

:D

botakun jr said...

haha..rileks la qi..hehe..aku pon lupe nak wish sebab sebok raye..kau plak balik msia..aku tau tu..pejal je rajen mesej..tu pon xsempat call..huhu..
selamat hari raya maaf zahir batin jugak,
nak jadi pengantin tu lambat laaa jugak..hehehe..

:P

Powered By Blogger