Thursday, August 15, 2013

Alahai Arissa yang comel...

erk..
da 3 hari da budak kecik lagi comel bername Arissa tu duduk menginap di rumah bujang aku ni..
comel sangat..Arissa..name pon comel..
secomel muke nye..
mate bulat..hitam..dan berair..
uhh..da macam tngok anime jepun pulak..
kulit je orang cakap kuning langsat..
cun la tu kan..
lagi sebulan adek nak cukup 2 tahun..
yeayyy..

2 - 3 hari ni adek ni bleh tahan takut ngn aku..
kalo aku dalam bilik kemaen bising je die..
bile nampak aku straight menyorok..
xpon dari bising terus senyap xbergerak..
die stare je kat aku..
macam la aku nak makan die..
asal die buat bising sume mesti hala die kat aku..
takut la die..
alahai comelnye kau Arissa..

malam ni balik kacau die lagi..
tgah takut2 malu2 tu tibe2 bile aku dekat siket die da brani campak bola kat aku..
aku pon terkejut la sambil ngelak..
aish nakal nampak dik..
pastu pass la balik bola tu kat die biar die campak balik kat kite kan..
Arissa baling je bola tu kat aku once aku bagi balik kat die..
alahai Arissa..da nak balik esok malam ke baru nak bermesra dengan aku ni..
xpe at least da xtakut sangat kan??
abang xmakan pon Arissa yang comel ni..
tdo awal eh..
esok boleh jalan2 pegi Vic Mart beli toys sume..
jumpe lagi esok petang dik..

No comments:

Powered By Blogger