Sunday, May 23, 2010

kite...

hi..ni saya...tu awak...
saya kat sini..awak kat sane...
saya sehat walafiat..awak pula?? lame xdengar cter..
lame xjumpe...
lame xborak macam dulu2..
skype n ym pon da jarang da...
mmg laaa..saya sebok..n saya sentiasa menyebok...sori la wak...
xdapat saya tegur awak lagi...
saya pon harap awak sebok...
n saya tau awak sebok...
tu pasal awak pon jarang online..
same la kite ye...
memang patot pon kite sebok kan...
sebab..
kite kan same2 nak berjaya...
bawak ijazah balik umah...
tunjuk kat famili...
kite kene la same2 rajen...
awak jangan malas aw...
kite kan nak berjaya...
ops...saya tengah maen game..
teruknya...
awak???
jangan layan facebook sangat aw...
sebab nanti ketagih...
haha...
camne awak skang ni eh??
comel lagi cam dulu x??
slim lagi cam dulu x??
nakal lagi cam dulu x??
or makin mature??
huhu..tu yang saya nak tau...
kalau awak makin mature...
bagus laa...
awak gembira x??
lame da saya nak tanye...
tapi xdapat tanye..
sebab..
bukan saya xnak tanye...
saya sebok...
n kalo saya tanye mesti awak cakap saya penyebok...
haha...
xpe la..saya suke..
saya harap awak sentiasa happy...
saya selalu doa awak gembira..
dulu kite dekat je walaupun jauh...
skang ni...
memang jauh bebenor...
padan muke kan..
sape soh fly jauh2..
tapi xpe...
saya terima...
best gak negeri orang ni..
awak...
ingat x saya kata...
ape ek??
entah la..lupe..
hoho...
saya harap kite jumpe lagi..
dalam mase 5 tahun akan datang ye...
tengok la...
sape yang lebey kaye...
haha..
yang kaye kene belanje J co..
ops..xnak la..manis..haha..
kopi..
xnak ar..pahit...
hmm...
xpe..manis ke pahit ke..saya selambe derk je telan..
ape ek??
entah laa..nnt la kite decide yek...
awak...
study aw...
jumpe lagi...
salam...



Powered By Blogger