Saturday, May 22, 2010

one more week to go...

yabedabedooo...
kejap plak rasenye mase ni bergerak..tau2 da dekat 3 bulan lebey da aku kat melben ni..
haha...n senang cter tinggal lagi seminggu je ade kelas...
pastu study week...
pastu??
winter holidays!!!!!
yeah2..xsabar nak tunggu winter ni...
nak tau sejuk mane la bumi melben ni..
harap2 sejuk sampai aku xnak dok sini lagi la...
ye ke??
haha..lagi aku nak duduk sini lagi ade ar...haha...
lip lap lip lap...
tau2..tinggal lagi seminggu je nak p lecture n tutorials...
ah..berazam la aku minggu ni xmau escape kelas pon..
tapiiii..
ade 2 closed book test..ciss...
xstudy ape lagi nih...
xpe2..meh aku buktikan...
nnt exam lagi la nak perform...
bile mase lagi nak perform nih..
nak gak dapat HD (High Distinction)....huhu..perasan abes..
bleh2..da abes exam baru pikir trip jalan2..yeahhh...
seronoknye OZ...
aku ni mmg suke berjalan n pandang alam sekitar...
kene ar pemandangan kat sini cantik2 n lawa2 belaka..
xkire la pokok ke, matahari ke, gunung ke...manusia ke...
opsss!! lawa juga...
orang ckp jage mate...
aku pon pakai la spek...alasan..
jage mate la ni...haha...
da2..skang ni nak focus...
tapi malam ni xleh...
nak maen game n surfing intenet dulu...
oh..try layan simpsons dulu...harap2 best ar..haha...
then tengok finale champions league...
go go go inter!!!!
allez allez allez mourinho!!!!
go go go sneijder...hehe...
best2...tu ar..Man U xnak masuk final lagi...
kan da tukar jadi temporary fan for inter milan..haha...
xpe2...Man U forever...
pape pon nak layan gak champions league kali ni...
sebab..
maen kat real madrid...
and then 2 player yang kene tendang dulu maen kat madrid balik..
final champions league plak tu...robben n sneijder...
padan muke ko real madrid...
poyo sangat...
team da power pon nak buang player yang power...
n ko ronaldo...
padan muke!!...sape soh pindah...
maen champions league pon xjauh pegi..
tu la...pindah lagi...
argh...
apsal aku plak nak hemo ni..issk3...
sori ar kat fan real madrid...
jangan terase plak...
pasni korang beli ar jose mourinho plak eh..hahaha...
da2...
xsabar nak raye minggu depan..hahahaha..

2 comments:

Unknown said...

balik r malaysia wei!! haha~

botakun jr said...

haha...rindu ar tu..ye ar..nnt2 aku balik ar..baru bape bulan kat sini..tunggu ar sampai aku abes puas dulu...hahaha..

Powered By Blogger