Wednesday, May 12, 2010

mende2 yang wat aku tergelak...

parapappappaaaa...i'm luvin' it...
huhu..
nak share ler ngn korang2 ape mende2 yang wat aku tergelak tersenyum riang..
hehe...ade la list sket nih..silakan bace ye...

1. teringat pagi td, aku mamai..nak p mandi..tup2..aku bukak shower..terus mandi...peh...
"melecur" badan aku...sebab sejuk sgt..menggigil aku sampai skang ni..balik2 bilik..check
temperature kat melbourne..doink..patot laa gigil sakan aku...9 degrees upenye..ayam betul..
tu la..dulu nak sgt air-cond..skang ni xde aircond, baru tau ko..silap gak..maen tekan je paip
tadi...
haru betul...

2. bile aku tengok SPONTAN...every body sPoNtAN..yeah!!!..tengok gelagat arwah din beramboi
zizan, afdlin shauki n da geng..sungguh mengujakan aku..aku leh bantai gelak sampai cramp
pale aku...xtahan perut aku tengok lawak diorang..member2 mesti ckap..kitorang gelak pon
sebab tengok ko gelak bota..xleh blah...ciss..haru nye kawan..lawak ke tengok aku gelak..
biarlaaa..aku nye suke..haha...

3. aku gelak bile aku terjumpe member2 lame aku yang mmg muke aku suke bahan dari sekolah
dlu...orang first dalam carta aku mesti la ahmad sabri bin radzran..@sabu@todak...
haha...dari form 1 sampai sekarang...ade je point aku nak kutuk die kot terjumpe, plan nak
jumpe, or pape laaa..sabu best..tengok muke pon da lawak..kene plak ade cerite time form 1
dulu..da ar dok sebelah dorm aku..ngan suare die..+ mate merah die..peh..superb ar tok aku
gelak giler2...kolok3...sori ar sabu..ko hebat doo..haha...masuk carta aku beb...

4. aku suke gelak n tersenyum sakan bile aku wat girls geram ngn aku..hehe..ni mmg hobi aku..
bukan menggatal..menyakat..even adek aku pon aku sakat...ade ar beberapa orang tu yang
aku sakat..sampai ckp aku ni kejam laa...jahat laaa...benci laaa...n ntah pape lagi laaa...
tapi kitorang still kawan baek..haha..best2 kaco diorang..wat diorang nak nanges..cembeng..
n muke geram..seronok pandang muke bengkek diorang..hehe...da ar wat camtu..xpujuk plak..
isk3..ape la aku ni..kot diorang ade balak ar kan..mampos aku...ok..ni nak list plak girls yang
aku suke kaco...hehe...
a.fatin adilah
b.saqinah (kinok)
c.nadira termizi
d.'aisyah
e.zana
f.maisarah sofia
g.hau jett lin
h.uiks...banyak nye...ntah laa..ade la lagi...hehe..lupe plak..

sori ler..ni mmg hobi aku eh kengkawan..jangan amek hati..hehe..

5. bile aku bace balik post2 kat blog ni..start dari awal..sampai skang ni..hehe... lawak la pulak
rasenye..ape xnye..bile kenang balik..ade time aku hepi..ade time aku xhepi...ade time rase
cam xmatured je..ade time rase cam kekurangan..papepon..ni la diary hidop aku...
yang cter tu mmg cter laa..yang aku ngarot tu pon aku paham gak nape aku ngarot...mmg
lawak laa..hehe...

ni je la yang sempat aku listkan before aku g kelas..hehe...k...
jya na~~~

8 comments:

.::annemishi::. said...

ang suka kacau orang ke? stakat yg aku dengar2 kat kbu laa... tak pernah lagi dengar ang kacau orang. tolong orang ada aar. =____=

botakun jr said...

haha..kat kbu tu laen cter..mmg xde hati nak kaco sape2..tu pasal xde pon list name from kbu..hehe..ntah la..kbu girls baek2 sgt kot..xde ciri2 yang selalu leh kaco..so..senyap je la..baek mode mase tu..hehe..

.::annemishi::. said...

aceeee.. nak kata baik lah nih? tak pa.. aku paham.. fairuz selalu puji ang baik dowh. :D

botakun jr said...

xde la kate baek..huhu..fairuz slalu puji eh?? xtau plak..huhu..credit to fairuz..hehe..lame xborak ngn beliau..

[sakuradila] said...

ohisahiburi!bz ek ko...haha gile ar,kalo ko tulis kat fb ni,sah2 post yg hot kot..

bangga aku,jadi nama pertama"a.fatin adilah" ko memang mcm tu kot, at least wat aku gelak gak kengkadang...lagipon sabo itu separuh iman kan?haih....

leklok dok sane!

botakun jr said...

tau xpe...malas ar nak post kat fb..kang masalah kang..haha..xabes2 orang komen...
nway..aku tau aku lawak..tu pasal ko gelak..haha..kan3??
haha..recently aku bz sket...so malas ar nak online..assignment satu je..tapi buatnye lame..memerlukan konsentrasi yang tinggi..huk3...
no worries..if free..aku rembat ar kaco ko balik..huhu..

[sakuradila] said...

haha..entah2 xde pon org nak komen..ada la jugak unsur lawak sikit2 ko nieh..
bagusla,concentrate asinment tu penting,itu tujuan utama g jauh2 kan..hihi
heee,aku xnak ko rembat kaco aku time ko free...time2 free tu buat aku gelak xpe.. ;p
isshoukenme la kat sane bota!

botakun jr said...

haha..arigatou..ye la..xkan nak lepas geram
kat ko plak kan..sian ko..elok2 good mood terus jadi bad..then xkuar shopping sbb aku..haha..k3..no worries..nge3..

Powered By Blogger