Sunday, May 16, 2010

am i freezing??

am I?? sejuk kot skang ni..sampai cecah 7 degree ar waktu malam..
xpe2..malas nak cter panjang..aku pon nak tdo ni..aku listkan je ar..hehe..

a. minggu ni sejuk sgt..pegi kelas pon jalan kaki..xnaek basikal sgt sebab nnt jari aku reput..

b. badan aku gatal2..budak2 ckp sbb badan kering disebabkan suhu yang rendah..nak xnak..aku garu je ar badan ni....da merah2..

c. pastu aku slalu mandi plak tu..letak sabun..tu pon xboleh patotnye..if sejuk2 ni..budak2 ni ckap, nak mandi kene pakai sabun yang soap free..xde buih2..n if letak sabun yang ade buih tu, akan mengurangkan minyak yang ade kat badan ni..if minyak kat badan da kurang, tu yang jadi lebey gatal..ciss..mane ar aku tau..sebab tu aku sentiasa menggaru..argh..gatalnye..

d. so aku pon tibai ar losyen johnson n baby meng..haha..lembap seket kulitku ni..alhamdulillah..
tapi sampai bile..xpe..esok luse beli satu..i need skin protection..haha...

e. n aku amek iktibar..kurangkan mandi..n senang ckp..arini aku xmandi untuk sehari..no worries..xbusuk..hehe..n kurang seket gatal2 tu..alhamdulillah..

f. satu lagi prob..if mandi..towel aku da xkering2..argh..geramnye..kenapa la lembap sgt..isk2..bek xyah mandi..

g. aku nak bangge ar ni..setakat ni aku sorang je dalam umah ni tdo xpakai sleeping bag..haha..
budak laen sume cakap kesejukan diwaktu malam..aku?? woii sejuk gak ar..tapi sebab malas nak bukak sleeping bag tu..argh..selimut pon jadi ar even nipis..gigil pon gigil ar..

h. lagi satu fact yang aku dengar..time sejuk ni jgn mandi air panas sgt..tu ar salah satu punca gatal..isk2..xleh terima betul...xkan nak campor sejuk n panas..beku ar aku..yea r..ikot arahan kawan2 doktor..huhu...xnak gatal2 lagi..

i. aritu jalan p kelas ngn meng n aizat..puh3..ape tu?? yeah...da kuar asap daa...seronotnye pandang...saket idong aku..merah2..sebab sejuk sgt..haha..xpe2..

nway..senang cakap..aku xde ar kebekuan disini..masih hidup lagi..no worries...
harap xkan gatal berterusan...isk2...k..oyasumi..

No comments:

Powered By Blogger