Friday, May 7, 2010

selesai pon minggu ni...

dot dot dot...
woot...woot...kete api na lalu nii!!!...
hehe...huhu..seronotnye aku...sebab minggu ni da abes...
punye la serabot kepala otak aku seminggu ni...
tepat pukul 8 malam tadi aku da hepi...
sebab exam mechanics da abes...yes!!!...
punye la lame menelaah buku kat state library tadi...
abes solat jumaat je terus stay kat library ngn kawan2...smpy la time exam..
pukul 6 exam tu..huhu...
penat pikir...habes la aku botak lepas ni..banyak sangat pikir..
xpon penuh la uban...
untuk kengkawan yang akan dan tengah exam plak..gud luck ye!!!..hehe...

ni nak cter sket..
hari tu grup aku wat presentation...
kitorang wat building design for kooma people (indigenous people)...
so aku nye part pasal building la...
i thought it would be better to modify the building first if we wanna promote eco tourism there..
so..aku wat pasal ventilation system, lighting and paint..
the other teammates just did about history, education and planning for that community..
time member aku wat presentation...
tengok macho la plak melukis sambil present..
so..aku pon nak try la...aku pon amek la marker...
then kuar slide...and kuar gambar shearing shed...
so dengan sempoi nye...
aku kate la..
"first of all, I would like to propose a good ventilation system , which first, we upgrade the roof ventilation system..here..(sambil marker aku tunjuk kat gambar tu) we will put (aku pon da conteng bulat)fan"..."ops!!!"...
nape aku rase cam surface nye keras semacam je....then...
aku try gosok...
apsal xleh padam???...
alamak!!! sh**!!!
aku terconteng kat dinding...then aku tarik whiteboard yang kat bawah...
habes satu kelas +tutor aku gelak sakan kat aku...
peh..malu gua siot!!!! malu gilor ar!!!!
diorang gelak sakan...pasni kot masuk tutorial..kompem jadi bahan...
sebab mende alah tu xleh padam...argh!!!....
da3...cukup2...
case close...

erm...
tdi kuar..ingat nak tengok ip man 2..orang cakap best...
tapi kat OZ ni kureng best sket schedule cinema...
memang schedule nye teramatla sedikit...
bayangkan...cter ip man yang aku nak tengok tu da full...
sebab untuk malam punye jadual...
satu cter tu cume ade due mase je...
satu pukul 9.30 pm..satu lagi kol 11 pm...
kebanyakan cter...bukan cam kat msia..
sentiase ade sampai tengah malam...
ape la OZ...hehe...xpe2...
at least aku kuar makan la tadi...
haaaa...
nak cakap pasal makan plak..
tengahari tadi...
after jumaat..orang surau RMIT wat makan2...
kitorang makan pizza...
actually ade 60 pizza(large,8 pieces) yang diorang order untuk 400 orang...
and then..yang datang cume..hmmm..xsampai 60 orang kot..termasuk aku la...
ape lagi...aku n da geng...serbu laaa....huhu..nyum2...
xsilap aku...aku dapat rase 7 jenis pizza yang berlainan rase...best giler!!! haha...
kenyang, suke hati , kembung perut..erkk!!!! alhamdulillah..hehe...
best2...
da la..xtau nak cter pe lagi...
huhu...
k..jya...

5 comments:

Anonymous said...

hahaha~xleh blah la citer ko~
cmne la leh terconteng kat dinding tu~hahahaha~neway, dis shows how full-spirited u are~
neway, harap2 ko dpt result yg bagus~

botakun jr said...

haha..hope so..weh...balik msia eh?? bestnye...haha..

Anonymous said...

hahaha~jgn jeles~xpe2, nnti aku makan bnyk2 kat sane tu bg pihak ko eh~

botakun jr said...

ah ko..kot makan tu xpayah bagi pihak aku pon ko mmg makan kan..haha..tau sgt..xpe2..njoy ar doo..hehe..

Anonymous said...

thanx mok~kan best kalo dpt mkan bnyk2 kat klcc atau mid ngan ko n zal~it's just not da same without u guys~

Powered By Blogger