Thursday, December 9, 2010

que sera sera...

hari ni da 9 december...
erkkkk..sempat ke xsempat ni???
at this moment, I'm running out of time...
just waiting for the perfect moment and miracle...
miracle?? yeah..whatsoever you call it...
luck pon okay je..

" our time is running out,
our time is running out,
you can't push it underground
you can't stop it screaming out"
- time is running out- Muse

dousyiokanaaa....
main target this holidays before go back to malaysia is....
to find a house...

A = it's just a house..
is that a difficult task??? huh??

B= shut the f**k up mate...
do you it's that easy paul???
aku da koyak mental ni wehhh..koyakk...
10 aku apply, 1 da tolak..9 x jawab2...
c'mon laaa..

A = be cool man..
sure u will get one...not now..but soon..

B = tau xper..
ni belom paper sound aku camtu...
peh kang kene backhand kang x pasal2 masuk spital..

owh..the truth is..aku xcam B k...
I'm not a person who is hot-tempered...
I just a person who geram je..haha..
Marah is not my type...
and it's difficult to make me hot...(oh I'm hot....again?? haha)
try laaaa...I just geram je..

tell you what..
I have 5 more working days...
wow..sounds like a pro who's always busy with his job..
think of working as a packer with my frenz in lilydale..
please man..just award me a house to stay next year and I'm done...
I'll travel to lilydale everyday..just quit my sox job here..
and I'm counting on it...

time is running out..
May Allah help me this time...

que sera sera...
what will be will be...

4 comments:

sakuradila said...

ko nak pindah eh?
ko carik umah dok sorg2 ke tok ramai2?hehehe

botakun jr said...

aah..kene pindah..sebab xsambung kontrak rumah lame ni..aku carik rumah untuk 4 orang..australia masalahnye diorang prefer sorang satu bilik..bilik tu pulak bapak besar..boleh sumbat 2-3 orang..tu yang jadi masalah kene2 aku na mintak rumah yang ade 2 bilik je...kalo rent murah xpe..isk3..

Unknown said...

all the best bota..one day u must teach me the survival skill oversea.. :P..haha

botakun jr said...

thanx acap..hoho..ade plak camtu..aku ni macam masuk survivor plak bunyinye tu..xper2..ko lagi gempak kot cap oii..hehe..

Powered By Blogger