Saturday, December 18, 2010

last day of working....

today...no..this evening..
i'm officially quit my job at queen victoria market..

tell you what..
pagi2 buta lagi aku da berazam nak kerja dengan habes baek hari ni..
nak kasi boss aku senang hati..
sebab die pon nak pegi holiday kan..
so xkan nak buat marah2 plak..
i'd tried my best..

pagi2 bute da buat lunch untuk diri sendri..
sandwiches jerk...tuna, cheese and telur plus sweet cili..
special sebab ade cheese hari ni..
pastu bawak snickers jugak..
semangat jugak an..iye la da tau ni hari last..hehe..

siap2...
kuar rumah kat pintu...
buat gaye macam yankumi cter gokusen...
"Fightoooo OH!!"
haha..ni tipu je...
sebut dalam hati Yoshh!!! sudah...

pagi tadi sejuk...sekarang pon sejuk..
hari ni 13 degrees pak cikk oii..sejuk gilerr..
da la aku pakai jumper la sangat..gigil2 weh..
hujan awal pagi..aku ingat xramai orang la hari ni..
dengan rajennye aku try siap set up stall secepat mungkin..
just wanted to make my boss satisfied..and she was..hehe..

today..the last day...
the best day I think..

1st, this was the first time (If i'm not mistaken) kedai aku laku giler..
ramai giler orang datang beli..
macam tau2 je aku da xkerja sane lagi..haha..
aku rase dekat AUD 700-800 la keuntungan..
lucky you boss...

2nd, boss aku layan aku baek giler..
xde tension2..xde marah2..n paling best..
she asked me.."do u want any sock?? I would like to give you one..as a christmas present"
wow..best2...aku boleh pilih ape aku nak...
"erk, I think I would like to have the ladies wool"
"ladies wool??" die blank.."why??"
"actually, I would like to give it to my lovely nanny.." hehe..
n aku tau ladies wool ni mahal..AUD7.50 kot per pair..
aku cakap la aku nak yang lembut2 nye...boss straight kasi 2 pasang...
seronok bukan kepalang aku...
"dapatla nenek aku pakai bulu kambing ostrolia ni nanti", aku cakap dalam hati..huhu..
guess what...the my boss said, "I thought I would like to give u one, but you wanna give to your grandma, what a good grandson are you"
cehh..banggo plak dalam hati aku bile dengar..haha..
at last, she still unsatisfied...she asked me what kind of sock I was wearing that time..
aku cakap la ni low cut..sebab aku suke low cut..
die straight amek satu pasang..n kasi kat aku..
peh terharu..baek giler...
"here, as a christmas present for you"
wow..arigatou2..
then, ade buah pear ni..dekat 3 kotak...orang2 yang jual buang kot...
boss aku cepat g tibai..lagipon xsume busuk..
then die panggil aku..soh stop keje jap.,.
soh amek buah pear tu jugak..
aku pon amek la bawak rumah..
dalam hati...isk2..buah pear?? aku nak cherry xpon watermelon xpon mango laaa..huhu..
papepon ok je..aku tibai satu box..hentam la makan kat rumah yerkk...

n petang ni abes dengan dapat gaji...
yoshhh!!!! berbelanje la aku nanti...
xsabar tunggu boxing day plak n new year celebration...
hoho..
selamat bershopping to me..lalalala~~

7 comments:

sakuradila said...

belanja aku!

botakun jr said...

dila>> haaa...cepat2..nak ape?? ke nak belanje kat msia??

nadya said...

woahhh! nak gak la keje kalau cmtu! nnti blh dpt hadiah :D

botakun jr said...

hoho..jangan2..jangan keje kat vic mart..xberbaloi..keje lame sket je dapat ya oii..da tu sorang2 plak..bosan..tapi best sebab dapat jumpe ramai orang laa..macam2 ragam..haha

fareez fadzil... said...

cucu soleh. sejuk ati aku baca. :P

Arini Nuran said...

wuu. blanja blanja! :D
mcm best je keja ctu :D

botakun jr said...

pejal>> peace!! bese ar...

arini>> yok2..nak belanje ape?? soh reefqi arrange ke..makan ke..jalan2 ke..haha..tade hal la..

Powered By Blogger