Friday, December 31, 2010

ho ho ho..

post kali ni xberkenaan ngn pak cik santa claus xpon krismas eh..
sebab kat aussie pak cik santa cakap xbleh buat kerje cam bese mcam kat europe..
sini xbleh naek kete yang kene tarik ngn ruse2 tu..
pastu xde salji and xleh pakai baju yang betul sebab panas..
summer la katekan...
dush3..
cukup2..ni da jauh ni..

"ho ho ho"
ingat x sape suke cakap macam ni??
sape layan anime xpon manga jepun tau la an..
ni la shin chan..
tapi kali ni bukan shin chan made in japan ok..
ni made in india..
india mari..tu diaaaa..haha...

ok..senang cter.mau kasi tau sama kau orang..
semalam 30 hb disember bday member aku ni..
"Ahmad Sabqie Mohd Sofee"..a.k.a Shin Chan..aku slalu panggil ah chan je..
.
die ni tersenarai dalam boys over flower..
oh tidak!!!..
handsome kan abang chan kite ni?? gambar ni diamek last year
kat flamingo...xlawa sangat gambar ni sebab aku snap thru phone sony erickson aku yang da xleh gune sebab berenang dalam air awal tahun ni..
seb baek ade gambar ni lagi..chan..ko cool laa..

kami ni 4 sekawan rapat ex2 budak BH-razi sdar 03-07
tu la aku cakap..complete..macam citer hana yori dango xpon boys over flower..haha
perasan kan?? haha..salah disitu..xjadi cam diorang pon xpe...
yang penting relationship to still ade..
so ni la keahlian kami..
4 orang je xbleh lebey..sape nak jadi fan kitorang..sile la sign up eh..(sengal3000x)
1.Fikri@Bota@ aku
2.Faidzal@pejal@dewa
3.Rifqi@Qi@dewi
4.Sabqie@Shin chan@chan..
ni la kami..
zaman mude2..skang ni xsempat gather bersame..so xde gambar terbaru la...


okay..
mengenai chan..
ah chan..sini aku nak wish ko selamat hari lahir yang ke-20..
sori la..xsempat aku nak anta ko paper hadiah ke..soriii sangat2..
papepon..ko la member baek aku..
bile aku geram..aku marah ko..bile aku ade setan sket..asyik ko je kene..
bile aku ngan ko..mesti mulut ko bising..meriah sungguh kite mase tu kan..
pastu asyik melepak rumah ko kat seremban 2 tu..isk3..
nyusahkan parent plak tu...
banyak betul permintaan aku kan chan..
paling aku sayang kau..bile kau rifqi and pejal datang rumah aku kat BU dulu..
semate mate nak sambut bday aku..
peh..kek cantik plak tu..
mekaseh chan..
mekaseh jal...
mekaseh qi..
bile la kite bleh lepak skali lagi kan..
achan ni da blaja kat india..
rifqi xlame lagi pegi jepun..
aku ngn pejal kat aussie..
peh..lame tu nak jumpe balik..
aku harap kite still kontek ye..
selamat hari lahir chan...
muah3!!!..(^_^)

n happy new year!!!!
ho ho ho!!!

4 comments:

.::annemishi::. said...

uii,, ada rupa macam shin chan laah. :OO

eh, happy birthday to him. :)

Anonymous said...

hahaha~terharu jap wei~
xpe2~hadiah nnti aku tuntut bile gi aussie nnti~huhuhu~thanx bota

p/s:buruk wei gmbr first tu~tukar amek gmbr yg muke aku slim2 skit xde ke~hahaha

Unknown said...

hahaha.. abeh r achan jd popular pasni..

botakun jr said...

anne>> kan3?? haha..kami da perasan start form 1 lagi..die ni sumpah orang geram..sebab orang cakap die cute..haha

chan>> wooo..sile2..tuntut mase kat sini nnt..haha..xdapat la tukar gambar chan..ni gambar yang ko xde..haha

qi>> tu ar pasal..aritu aku da popularkan korang..ni achan plak laaa..haha

Powered By Blogger