Sunday, June 20, 2010

geram je bile aku tengok...

aku mmg tengah geram ni...
geram giler bile aku tengok...
nak je....
isk2
nak je rasenye...
geram sungguh...
tapi xpe ar...
aku tahan...
aku tahan ni...
kot x...
silap ar...
haha...
ni geram bukan geram ape...
ye ar kan...
tiap2 hari jumaat..
lalu kat Victoria market...
sume orang makan burger, hot dog...xpon croissont...
arghh!!!! bau nye membuatkan aku nak makan....
tension2 ni...
bile g QV lagi ar...
ade kedai roti...
macam kat msia tu...
tengok roti yang ade telur n hotdog tu...
lagi ar aku nak makan...
tapi nak wat cmne...
xleh makan...
xyakin halal....
waaaaaaaaaaaaaaaa....sedihnye...
lagi satu yang xleh blah...
bile diorang makan donut...
eiii...
geramnye...
xpe2...simpan2 bota...
balik msia...
habis aku makan kat J.Co...
secret recipe...
n sume bakeries..
haha...


eyp..xabes study lagi ni...
tggl last paper je ni...k..jya~~~

6 comments:

nadya said...

donut krispy kreme kan halal. g la balun sebijik :)

isaaimanmohamadkasim said...

ade satu secret recipe kat melbourne.
jom. chocolate banana cake.

botakun jr said...

alaaaa..krispy kreme xbest la ya..ceh..memilih plak aku ni..haha..keras kot...kan3???

MENG..yok pegi petang ni..yok..haha...

isaaimanmohamadkasim said...

ohoi.
esok kau ade exam.
nanti tak dpt HD salahkan aku pulak.
esok after exam kau.

botakun jr said...

luse ar kot camtu..alang2 leh p IKEA..hohoho...

.::annemishi::. said...

big apple!
mcD!
kfc!
subway!
:P

Powered By Blogger