Thursday, April 1, 2010

nak maju....i

huhu..da masuk week 5 da aku nye kelas..
skang ni cuti...baru je dpt cuti..
easter break..seminggu gak ar cuti..huhu..
masalah2...
kenapa aku malas sgt eh?? adoi2...
this is the biggest prob that i should tackle...
huhu...ape tak nye...
assignment da ade..tapi aku xbuat lagi..lagi ade break or holidays lagi la aku malas..
macam mane ni?? isk3..teruk betull..
bukan susah sangat pon...
engineering design nye assignmen je..
kene lukis2...
tu pon aku malas nak wat..haha...
tapi aku try gak ar buat...
terase plak hidup kat sini terlampau relax...
lagi2 bile aku tau lecturer aku tambah lagi seminggu untuk deadline..yippie...xbuat laa..
n then for engineering mechanics@physics..langsung aku lepak..
coz my lecturer said...
"50% is considered pass"..haha..
aku tergelak je..best gler masuk RMIT kot gini..padahal...subject ni ar paling mencabar bagi aku..
insyaAllah aku try lagi rajen..
tapi malam ni x laa..haha...nak kate sehari ni aku blaja..xla plak..
kuar n habiskan duet ade ar..
hari ni je da abes $100++...
beli barang sport je...
haha..pe daa bota..ko ni kaki da injured pon still xsedar nak stop maen...
still dok pikir pasal friendly hari sabtu ni..
nak maen ke xnak???
arghhh...aku xmaen..biar elok dulu injury ni...
kui3..
bile aku nak study ni?? hmm...
ahad ngn isnin da xbleh daa...nak p..
The Great Oceon Road..huhu..camping kat sane..kompem penat bile balik nnt...
6hb ni ade melbond games plak..adoiiyaiii...
test da dekat...lab test pon da dekat..haha...assignment pon da dekat...
"kenapa la ko ni aktif sgt bota??" bak kata faidzal...
aku pon jawab...
"mane la aku tau" hehe...
bagi aku laaa...lagi aku aktif..lagi aku rajen nak wat keje...
lagi aku pasif..lagi best aku tdo...
maklomla...otak xberjalan pon...
haha...
insyaAllah..nnt aku spend gak lebey mase untuk study...
lagipon maghrib pon makin lame makin cpat..
petang pon makin lama makin sekejap...
so
may be ade lebey mase untuk study...
c'mon bota...jpa bayar ko dtg sini bukan untuk enjoy..
untuk sehelai kertas degree tu je...kot xdpat..
nyesal aku..malu aku ngn orang kampung..malu ngn cikgu2....
so..i will try my best..i wanna be the best here even though i noticed that the competition is really strong..huhu...


* alamak...konsert HUJAN plak 7 April nii....huhu...
kene p gak..haha...terok bebenor aku ni...kui3..chill2...

4 comments:

[sakuradila] said...

hari tu ak dh ckp byk2 kat ym kan..
haha..
pandai2 la ko urus hidup ko..
be happy la oke?
baek2..
kg xpsl2 aku bebel byk2 agi..
in life,kene utamakan apa yg utama..
ganbattene!!
ha,ngan slmt bercuti~^_^

botakun jr said...

haha..aku tau..ko kot xmembebel...bukan cik fatin adilah laaaa..haha...kan3?? cuti ni nak siapkan homework n assignment..kui3...insyaAllah..

[sakuradila] said...

ish,sampai hati!
xpe,pas ni ko tego,aku senyap je!

ha,siapkan,jgn x!ganbaro!

botakun jr said...

loh...tanak tego??? haha...

Powered By Blogger