Saturday, April 17, 2010

bersemangat...

huhu..aku rase skang ni aku xlarat la nak blogging bnyk kali..
seminggu sekali pon da kire baek kan..
minggu ni amatlah bz..aku rase la..
sebab kene anta assignment design ari jumaat lepas..
then ade test mechanics, n maths..
pastu ade quiz profesional praktis + kene wat pebblepad..
owh..itu x kire lagi ngn web learn tests math yg kene wat before ari ahad esok..
adoi2..banyak lagi rupenye..xpe2...
slow and steady bota...
bak kate fareez.." sebokkan diri ko tu,later will be better n better"...
haha..aku mmg suke sebok..n menyebok...
kot x sebok n menyebok tu bukan aku laa..haha..ye ke?? may b..kui2..

cter pasal assignment...
lecturer da kasi awal da soh siap..siap extent seminggu lagi..
haha..tu pon mau siap lewat plak...da start buat da minggu lepas..
aku xde ar buat terus kat kertas lukis..aku try conteng2 kat buku dulu..
nak tau care sebenar wat design2 tu..haha..bile da tau aku terus buat..
xde ar susah ikotkan..tapi susah bile xtanye n xtau je..kui2..
at last..khamis malam jumaat..
aku ngn member2 engin laen sume kumpul kat umah bella kat la trobe street..
buat punye la lame..sampai tertonggeng2 la sume orang..
umar ngn terbaring lagi..
syahir siap muke ngntok lagi..
nak xnak kene wat la..
dlm kol 2.30 pg..bleh kate hampir sume siap laa..
so time nak tggu yang laen..kitorang maen game vampire la..
haha...tergelak2 sakan bile tengok budak ni kelip2 mate..
da ar berair n merah..mate nak tdo ar kan..tapi best ar maen game ni.haha..
after that, balik umah jln kaki ramai2 pada pukul 3 pagi..sejuk gler...
haha...balik umah aku xterus tdo...sambung edit2 assignment then on9 setelah bape ari x on9..
haha...jai pon tdo umah aku..sebab xsggup balik umah die..sejuk..haha..
then esoknye hari jumaat..
bangun da mmg lewat..
escape kelas tutorial..haha..pastu anta la assgnment..

before that...pada hari khamis...
ade due test..
mechanics and math..
mechanics..mak oiii..susah gler...aku rase final answer untuk 4 soalan tu..
xde satu pon yang aku dapat..
nak kate xstudy..da bace buku bnyak kali..da paham da teori..
tapi bile tengok soalan.. bleh kate simple la katekan..
terus blur..cissss....geramnye!!!!!!!!!!!!
abes test..argh!!!! ni kene start study ni...patot ar senior ckp mechanics tu susah..
at least kat KBU dulu aku bley gak jawab..isk3..sabor je la..
xpe2..aku study betul2 pasni...exam 7 may nnt aku wat betol2..tengok la nnt....
super poyo BOTA akan dapat HD kat RMIT ni..haha...
HD(High Distinction) kot..
kui3..pastu math test..susah gak..seb baek open book test n bley bincang..
alhamdulillah..dapat gk jawab sume soklan...
xpe2...aku xsbr untuk teruskan pengajian and cuti yang mendatang..
winter vacation..haha...

nway..malam td..aku, syahir and izzat nazry p melepak n melesit kat Yarra River..
hoho..friday nite la katekan..ramai gler orang kat sini mabuk..xleh blah..
siap ade yang kene tarik ngn polis plak tu g balai..
haha...pastu tengok orang kat kelab2 menari plak..isk2..haha..
bosan2..kitorang call member2...
banyak budak intec and kms..
kitorang kuar lepak kat intersection nye kedai...
ade zana,wany,yus,mira,shida,bella and mya..
haha...saje lepak2 di malam hari...
pastu wat bising..sebab maen vampire lagi!!!! kui3...
jage mate..isk3...
pastu balik umah..terus tdo..
ngntok gler!!!! haha...
arini?? hmm...
setakat ni xwat paper..
malam ni da start bukak buku n jawab test online..huhu...

gud luck fikuri kun..kui3...

No comments:

Powered By Blogger