Monday, April 26, 2010

hepi bday to u pejal!!!!...

huhu..hari ni genapla 20 tahun kelahiran kat salah sorang daripada 3 member baek aku ni...
name penuh beliau Muhammad Faidzal Bin Fadzil...
nama manje pula..fareez..kantoi pon bile aku dengar die borak ngn bapak beliau mase kat SDAR dulu...
tapi kengkadang aku panggil pejal xpon jal je..
fareez tu ayu sgt la..hehe..
perkenalan bermula semenjak Form 1 lagi...
mase kat SDAR dulu...

Awal2 masuk kitorang ni budak kelas BH (Burhanudin Helmi)...satu kelas start F1 sampai F5..
kelas Ar Razi...
nak dipendekkan citer..pejal ni budak pandai@ nerd kat kelas aku dulu..hehe...
so..ape2 pasal belajar ni..memang aku tanye die..sebab die lah mahadewa mase tu..
gempak giler..aku ni cikai je..hehe...
mase form 1 dulu..pejal dok dorm D2..aku plak D3..so senang la kitorang melepak bersama..
bile aku tau yang fareez ni anak dato'...lagi la aku cucuk jarum..
kui2..kengkadang mintak die belanje je..sebab aku tau die baek..hehe..jahat x?? jahat gak ar..
tapi fareez ok je..tu yang aku suke...
n lagi satu attitude yang aku suke...
fareez ni xsuke sgt orang ckp pasal status...
lagi2 bile aku cakap die anak dato'..huhu..
die xkesah pon kawan ngn sape..n die xnak orang bezakan die ngn budak2 laen...
status dato' tu pon die xnak cikgu letak kat dlm namelist..siap mintak buang lagi..
tu yang senang kawan ngn die ni...
fareez...fareez...

after that..aku rifqi chan n fareez jd akrab..lagi2 bile dok kelas yang same dalam mase 5 tahun kat SDAR...
n sampai sekarang pon still best frenz..huhu..
ngn fareez ni aku suke sgt..
die ni yang senang memahami aku...
memberi pandangan bile aku perlukan..
beri support bile aku tension n saket hati..
senang cter..kot part mengadu ni..mesti aku contact die..sebab aku percaye kat fareez..
kalau die xde, susah aku...sorang2 la aku giler kat sini..
bersyukur aku ade member baek cam ko pejal...tu pasal aku cyg ko..
bile aku tension..ko suruh cool down...selawat la..wat qiam la..tido la...
bile aku xlayan ko..ko cam rase bersalah..
kengkadang..xsampai ati aku nak wat ko rase camtu..
sebab aku takut ko hilang best fren aku yang sorang ni..
huhu...

pejal pejal...
aku ingat lagi ape yang berlaku kat kite dulu..
sape cakap best fren xgadoh...huhu..
entah la ape berlaku...
yang aku tau..
aku keras kepale lepas tu..xnak cakap ngn ko...dekat due minggu plak tu..
siap xamek kesah lagi pasal ko...
bile ko nak tegur..aku wat xtau je..aku blah macam tu...
aku ni entahla..kengkadang terlebey sensitif gak..
kot aku da start benci@ merajuk..lame tau..
nak layan balik..sori la..aku da xpandang...
aku rase time tu mesti ko rase sedih gler kan..
aku bukan BOTA yang ko kenal..
yang sentiase hepi bile borak ngn ko....
tapi entahla...aku buat ko giler gak ar aku rase..
after 2 weeks..aku pikir balik..nape aku jadi cm tu..
so aku neutral balik..aku rindu nak borak ngn kawan aku ni..
aku xnk kehilangan best fren aku ni...
tu pasal aku sape ko balik..n alhamdulillah..
sampai skang kite still kawan baek..hehe..
bile aku tanye balik pasal accident tu..
mesti ko cakap xingat..hehe...
cian kawan baek aku ni..huhu...
pasni xnak gado2 lagi k..huhu...

k la..aku malas nak wat cter sadis kat sini..
kang ramai nanges..
papepon..aku nak wish bday kat ko...
OTANJYOUBI OMEDETO!!!
BON ANNIVERSAIRE!!!
HEPI BDAY JAL!!! huhu...
Powered By Blogger