Wednesday, March 3, 2010

kelas bermula....

hohoho..untuk kesekian kalinye aku melangkah semula untuk belajar...
kot dulu kat sdar..
pastu KBU..
skang plak RMIT..
bergelar mahasiswa lebey2 lagi di oversea ni mmg best ar bagi aku...
hari isnin..
awal2 pagi lagi da siap nak p lecture..
lecture kol 9.30...
pastu kelas last abes pkol 5.30 ptg..
mak datok..
sehari tu aku jumpe lecturer same jerk sebab aku mmg arrange subjek tu untuk sehari..
haha...
penat2..
tapi best..
pagi lecture..
tengahari blaja maen komputer..
petang maen lukis2..
memang RMIT..
aku suke sangat..
hari selase plak..
ade subjek AERO..
aku ingat betul2 AERONAUTIK ar...
at last x...pelik seket..
ni subjek blaja pasal orang, environment..
yang paling best subjek ni xde exam..yippieee!!!!!..
pastu masuk kelas mechanics@physics..teringat mase mr pang n miss say ajar aku fizik dulu..
huhu...
pastu kelas math..mmg sebijik calculus...
rugi ar xbawak note mr lee...huhu..
aku ni kot kelas da malas nak nyebok mende laen...
huhu...
awek?? ramai gak ar budak2 girls baru kat sini..
budak msia la..
haha...kawan2 aku da start meng'usyar'...
siap tanye aku lagi pasal minah2 yang dirasekan cun..
aku jawab je ar...almaklumla aku ni kan sememangnye peramah..haha..
me:'oh ko nak budak tu eh?? kaco je ar..jangan ar soh aku kaco..xmau ar'..
huhu.. kot ko nak, ko pergi..gua xkan spoil..
kot ko xnak..ko study..xpon enjoy sama gua maen futsal...
awek??
ah..xde keje aku nak pikir pasal awek skang ni...biar la..
kot ade jodoh, xkemane tu..no worries mate!!
skang ni aku mau pikir study, futsal, maen voli ngn senior n enjoy jalan2..
tu jerk...
malaysia??
hmm..xpikir nak balik lagi....sebab baru jerk sampai...
rindu x??
mane?? kat malaysia larr...
oo!!! hmm...mesti ar rindu..xkan nak tunjuk kot aku ni homesick..
sayang nenek n adek beradek aku..
n kat pakcik2 n makcik2 n cousin2 aku mesti ar ade...
aku just doa dari jauh jerk...
dekat 18000 km kot dari malaysia...
insyaAllah nak jadi budak baek kat sini..
budak rajen...
huhuhu...
papai...
skang ni pukul 10.46pg di melbourne..
mesti korang2 kat malaysia baru nak bangun p kelas..
aku da nak masuk kls sat lagi..
k ar..
salam sayang kat kowang2...
papaii...

4 comments:

-peacemaker05- said...

hahaha..blom pape da nak usha awek..cis kamu!!!hahaha..usha la ummi nazeera..same uni ngan ko kot hahaha

[sakuradila] said...

hahaha...best giler cite ko..xpikir ye~iyola tue~ganbattene!

botakun jr said...

loh ni pehal plak ni?? aku nye post kemain ar panjang..yang nak sebok2 pasal bende kecik ni nape?? haha..betul la..lepak sudah..sakakuradila..yo laaaaa...
peacemaker..betul ke ade umi nazeera?? alamatnye nur kasih evolution ar..huhuhu...

-peacemaker05- said...

btol la..siap ade kua berite harian lagi..akaun x silap ak hahaha
peacemaker ko panggil ak?siot nye adek hahahaha

Powered By Blogger