Monday, March 15, 2010

it's already a month..

nga sebok ni..nak test..tapi nak gk tulis sket..
haha..
lip lap lip lap..tup tup
haaaa..da sebulan da aku kat perantauan..
negara orang ni..dunia baru..
alhamdulillah so far so good..
huhu..
nak cter sket ape aku buat ujung minggu lps..

pagi sabtu,awal2 pagi aku,syahir n moka da
siap2 da..dlm pkol 6.30 pg..pkol 7 pm kitorang keluar ke barkly..
umah fikri..senior kitorang..
pagi tu kitorang wat aktiviti cycling..
nak kate mountain biking x jugak r sebab kitorang lalu creek trail je..
leh la tahan panjang n sket mcbr..haha
laluan pergi da 8.5km..
so pegi balik da 17km..haha..pnt gk r..tapi puas ati..
huhu..at least pgi2 da bersenam..keluar jugak la asap dr mulut..haha..

tengahari tu kitorang ramai2 p malaysian hall..dgr ceramah maulidur rasul..
n having bbq there..
best gak ar..jumpe ramai malaysian..haha..especially malay..terase best plak..
haha..

abes petang tu aku p bantai maen
bola..pnt tahap xingat laa..haha..malam bantai tdo terus..

hari ahad aku menyibukkan diri ngn bershopping kt vic mart..
bli brg umah je pon..then memasak..haha.
dpt gk makan sayur sawi..best3..

ptg tu p keluar ngn hasnul sensei..
die blaja kat monash uni kat clayton..
so die turun city..alang2 jumpe aku skali..
even xrapat b4 this..kitorang borak
macam da lame knl..haha..
sensei belanje mkan kat max brenner..
kedai choc..mmg fully choc r..mantap super..
arigatou sensei!!! haha...
n mlm ahad tu ku start study
balik then layan F1..
alonso menang beb!!! haha..go ferrari!!!
hope schumi,hamilton,n button bg saingan ar
musim ni..nak tengok diorang fight..isk3..
aku ni patot study bukan sebok mende laen..
haha..

k jya ne..

(^_^)

4 comments:

-peacemaker05- said...

support schumi beb..petronas nye org tu haha

.::annemishi::. said...

eh, pagi2 sana sangat sejuk eh? sampai kluar asap tuh? haha

botakun jr said...

melbourne ni paling sejuk r kat aussie kot tasmania tu xkire..haha..n bleh jd paling panas..kui3..

Unknown said...

sonok di negare org..kt malaysia skang ni..badan kuar asap..panas gile..hhahah

Powered By Blogger