Thursday, March 11, 2010

hepi bday to u reefqi!!!!

this post is specially dedicated to my best friend..
he is abdul rifqi al-abqary bin abdul walid..
such a long name and a long story between both of us..
he is from seri kembangan selangor..
now he's doing engineering at unisel until end of this year if i'm not mistaken..
and will be flying off to japan next year..i always pray for u bro..

huhu..aku dulu nakal gak..ngn gedebuk@aideel azmi..
sebab panggil rifqikong menanduk gol!!!!!
haha.. tu cter lame..
nak gtau korang sume..ni la kawan aku yang best,concern,n baek kat aku..
aku ade 2 lg best friends..pejal n achan..pejal kat sydney..
achan kat india..so senang cter kitorang da tgglkan rifqi sorang2
kat msia..sori qi..ko anta kitorang time kitorang fly..
tapi kitorang xdpt anta ko..
post aku ni khas dri chan n pejal laa..mungkin diorang bz kot..
nak gtau ko yang kitorang syg ko..haha..

kisahnye bermula disini...
aku masuk sdar..1st intake sekali ngn pejal...
achan n qari2 ni second intake..
da ditakdirkan kitorang kelas sekali time form 1..time tu..
pejal sorang je super pandai..kitorang panggil dewa...
rifqi aku n chan xnaek lagi time tu..
haha..sebab maen2 kot...
aku da rapat ngn diorang start form 1 lg..
n xsangke..kitorang dok satu kelas dr form 1 till form 5..
n kelas pon xpindah2..the same class..the same chair n table..
so our frienship pon makin rapat..
pejal n aku jd prefek..
achan ngn rifqi xdpt even da masuk test prefek..
haha..xpe2...
nape aku pilih korang s member baek aku??
nak tau x???
ok..achan sebab achan kaye..aku leh pow macam2..haha..sori chan..
pejal pon same..anak dato' la katekan..pastu pejal ni dewa..so leh tumpang study..
n bday boy ni plak sebab ko ni pelik,pandai, n rajen sgt..
ape2 if aku nak jalan2 time kelas mesti aku ajak ko..
xpon kot nak tengok jwapan hw,ko la orang first aku carik..haha..n kuar outing gak..
ape2 pon korang mmg best..haha..
kite gelak same2,nanges same2..nanges ke??
haha..aku rindu time tu doh..

n rifqi..banyak bende yang ko wat aku wat aku terharu..
especially kt ypm dulu..huhu..
time lutut aku crack..
ko jage aku gler2..macam budak kecik ko buat kan..
aku g kls lambat pon ko follow..
ko tolong amek ubat aku..
amek lunch n dinner aku..
ko xksh even masuk kelas lambat..
ble aku xpakai tongkat seket pon ko sound..
haha..aku nak p jauh seket pon ko teman..
terharu dooo...
xde orang kesah sgt pasal lutut aku ni..
tapi ko x..
even da bes ypm pon ko still tanye lutut aku ok ke x..
huhu..ko memang best..
bile nak maen sungguh2..mesti ko sound jgn maen sungguh2..
haha..thnx bro..
tapi aku kat sinj xde sape tau kaki aku saket..kot aku saket.
aku senyap jerk..haha..
insyaAllah aku jage elok2..
n ko sudi anta aku kat klia dulu even flight aku awal..
ko pon ajak budak2 jad laen dtg..terharu seiii..
ramai gak ar anta aku..
sori ar bro..time tu xsmpt nak borak panjang lebar ngn ko..
insyaAllah laen kali..
haha..ko pon blaja rajen2..
p jepon tu.
balij kite 4 orang grad same2..
2 doktor..
2 engineer..
leh wat companye skali..
haha..

k r bro..
gud luck in your study!!!
jgn maen banyak sgt ye dewi!!!
haha...

5 comments:

[sakuradila] said...

giler ar..
aku baca pon terharu sangat..
apatah lagi tuan empunya badan..

bkn sng nak cari kawan time susah,bertuah korg berempat ni..

keep ur friendship strong,
and continues forever insyaAllah..

botakun jr said...

haha..aku bab2 nak wat orang terharu n sedih ni mmg kerja aku..kui2..anyway..ni aku xcter lagi part2 yang aku wat reefqi tension..haha..ko kan tau aku ni nakal..haha..dila, awat ko nye blog ssh nak masuk..invited2 la pulak...

Unknown said...

giler pnjg story ko.. haha~
thanx a lot anyway..
aku pn patut thanx ko byk2 sbb byk bnd yg ko ajar aku dgn sedar ataupn mmg ko x sedar..haha..
InsyaAllah kita grad sme2 nnti..
may our friendship last forever..

Anonymous said...

RIFQI:ok2..aku tau aku lambat tp
HEPI BESDAY RIFQI~
nnti aku balik bulan 5, aku ade surprise utk ko~hehehe
kene la tunggu ye~

BOTA:wei bota, terharu seyh bace post ko tp kan aku rase aku la paling jarang kuar duit mase kite berempat kuar~hahaha...

botakun jr said...

haha..chan bleh lagi..ade bnyk mase lagi ko leh blnje kitorNg..doktor mesti bnyk duet..kui3..ko balik bulan 5?? Alaa..xdpt jumpe la..
qi: ni la care nak tunjuk aku appreciate ko s a frenz..xkan nak cakap depan ko..malu seii..haha..

Powered By Blogger