Thursday, November 14, 2013

it's lonely...

lately...i'm lonely..lolz..
what I meant is tinggal keseorangan dalam rumah ni..
coz both of my housemates go for a work..
pegi pagi balik malam..
so everyone tau yang ak kene tinggal kat rumah..
haha...
when I got nothing to do.. no one to text.. no drama to watch..
I just listen to musics and watch youtube..

lately, selalu dengar Hot FM online..
bile denga panggilan hangit tu...nak gelak pon xsampai hati..
sebab jahat sangat..xbaek buat orang aman, jadi gadoh tau..isk2..
xpatot2..nak melawak pon bertempat la jugak..
from there I got attached with few current favourite malay songs..
what i like to listen till now on are:

Masih aku cinta - Shila Amzah
Sandiwara cinta - Republik
Ku akui - Hafiz
Bahagiamu Deritaku - Hafiz
Takkan terpisah - Black
Hanya aku - Hyper Act
Kau pergi jua - IamNeeta ft Najwa latif

bile pikir balik, kenape lagu ni sume lagu sedih..
and kenape org (aku pon kdg2) suke denga lagu sedih2 ni..
layan jiwang sangat2..
lagu sume stok yang lepaskan kekasih..bakal melepaskan..ditinggalkan..teringat la..
lagu2 ni buat aku rase lagi lonely lagi ade laa..sebab ditinggalkan..huhu..
owhhh..aku pulak yang berperasaan..susah betol..nnt mcam2 ak pikir..isk2..
nnt kene carik lagu yang bagi semangat untuk meneruskan percintaan ke..huhu..
sengal..

*have to find interesting things to do in my empty days..otoke?? (version korea)..
dousyioukanaaaaa?? ( version jepon sambil duduk tepi tingkap pandang langit)..

No comments:

Powered By Blogger