Tuesday, March 1, 2011

cut cut msia...

hohoho..
salam di ucapkan pada kalian semua yang sudi membaca..
udah lama ya tidak berupdate blog ni..
ni sume gara2 pulang ke kampung halaman dan sememangnye tidak dapat mase dan coverage yang sepatotnye..
alhamdulillah..
cuti selame sebulan setengah di Malaysia amat mengujakan,memenatkan, dan menyenangkan..

haha..
okeyh la...meh cter sket aktiviti aktiviti aku semasa di tanah...
setiap minggu memang sebok beb..

pekerjaan tetap: menoreh getah nenek
lokasi: belakang klinik
(harge getah mahal..kih3..untung aku)

minggu pertama..
aktiviti: berehat dahulu..motong n teman nenek tersayang..

minggu kedua..
aktiviti: kem pelajar tingkatan satu Sekolah Dato' Abdul Razak..jadi fasilitator untuk 4 hari 3 malam di Taman tasik, seremban..

minggu ketiga...
aktiviti: lawatan kerja kumpulan PMH sendirian berhad..Langkawi..teman Pak cik aku kat sane...

minggu keempat...
aktiviti: majlis pertunangan cousin perempuan aku, Cik Munirah di Melaka...(4 hb feb)
pastu straight lari ke Gerik,Perak..cousin laki aku bersanding pulak..( majlis 6 hb)
lari ke pengkalan hulu dan Betong, Thailand..usyar2 barang ngan pak su n ajai..(5 hb)
ke tasik banding..naek bot..pak long belanje..huhu..after majlis..(6 hb)
jam teruk giler dari gerik ke KL...sampai kampung 7 feb pagi pukul 3 pagi..da la bertolak pukul 4.30 ptg dari sane..adeh...

minggu kelima...
aktiviti: berehat je la..penat jalan...

minggu keenam...
aktiviti: hohoho..bershopping di Guangzhou, China...sungguh mengujakan...sebab beli banyak barang original..kini ade 3 sneakers, 1 crocs, 1 cap, 6 baju custom fit, jam, dan macam2 lagi..siap berhutang ngn pak su aku kat sane..haha..

minggu ketujuh...
aktiviti: majlis kawen cousin aku..kali ni kat KL plak...malam tu straight balik melbourne..
sampai pagi ahad..isnin da kelas..adehh...

matlamat kali ni...mau dapat dean list...peh..xleh blah...
boleh2!!! haha..

ni je la aktiviti aku..banyak kan?? banyak giler..penat aku..seb baek motong getah tu masyuk..haha..nanti la aku cter detail sket...skang xde mase..wowowowo..

selamat2..

3 comments:

Unknown said...

sori r bro x dpt gak jmpa ko last2..
kita jumpa kt jepun je r nnti ek..
aku tggu ko kat sana.. haha~

botakun jr said...

huh..senang cakap..insyaAllah..ade duet aku sampai la..

Anonymous said...

nak join~~

Powered By Blogger