Monday, November 29, 2010

ayaq oh ayaq..

tadi tengah jalan2..
ntah camne aku leh bukak cter pasal minum air..
ni gara2 nampak lori springs water ar ni..
aku gelak ar..
ape punye lori ar..
sungguh2 nak deliver spring water ni..
da tu anta satu company satu due botol je..
sape je la yang dapat minum an..
ntah2 boss2 je yang dapat..
yang dok sapu sampah tu plak cmne??
air paip je eh??
pastu borak punye borak..
aku cakap lagi..
ni kalo balik kampung ni..
sah2 aku lupe yang air paip kat kampung tu kene masak..
banyak bakteria..nenek aku cakap kuman..
mesti aku straight amek cawan pastu minum terus
pastu nenek aku kompem bising..
gila ka pa minum air xmasak..
nak mati?? haha...
ye ar an..sini kat melben segala jenis air paip aku bedal je minum..
air kat mane2 toilet sume aku tibai..
sengal2..
harap2 kat msia nnt x macam ni laa..
ade yang masuk spital sebab keracunan air..

ayaq oh ayaq...
teringat mat lutfi kat perth sana..
hang dulu slalu dok study ngn lepak bilik aku mat..
hang ingat x??
pastu sebok dok bising2 ngn umar..
hang tempik...
umakkk!!! oh umakkk!!!
aku nak ayaq takk!!!
sumpah sengal...
sengal punye mat..
korang2 memang lawak laa...

ayaq tak@ air teh..ni ntah mane punye loghat diorang pakai...

2 comments:

.::annemishi::. said...

HAHAHAHAAHHAAHAHAHAH..

ayaq taq? tak tahaaaaaaaaaaan..

aku ingat tuh. mud penah cita gak..
adoyaii..

eh, ang eja ayaq, ayak it sounds weird tau, aku baca macam kayak pon ada. hahahah..

orang kedah kalau eja dia tak boh K, dia letak Q kat belakang. lagi sedap bunyi dia.

botakun jr said...

okay2..da ubah da ma'am besar..hehe..

Powered By Blogger