Friday, October 22, 2010

spring....

ah xkesah la ejaan tu spring or springs..
nak senang dalam bahasa melayu maksudnye musim bunga..
banyak bunga tumbuh bile musim ni...
iye ar kan..
hari tu winter..sejuk..xde pon bunga idop..
skang ni banyak sangat..
sape yang tengok tulip festival lagi ar best an...
sampai sume bunga korang nak cium...
nak tunjukkan yang kite ni green an kawan2...
haha...
bagi aku toksah g jauh2..
hehe.. first sebab memang skang ni xde duet..
kot ade mesti aku da pegi..
nak tengok pemandangan alam..
ni x..rumah, library...
rumah library...
singgah padang kejap...
xpon OZ futsal...
isk3..xde life langsung...nak exam la katekan...
xsempat nak tengok pemandangan alam...
dulu awal2 sempat lagi lepak kat docklands before maghrib...
semate mate nak tengok sunset...
kot kat BU dulu...
mesti aku da lepak kat taman malam2..tengok bulan dan bintang2..
ah jiwang la plak...
k3...
spring oh spring semula...
musim spring ni xtau la nak kate baru nak bermula ke..atau baru nak berakhir..
sebab ari tu orang cakap da masuk da musim bunga...
mmg bunga2 da mekar tumbuh cantik2..
masalahnye sejuk nye...
MasyaAllah...kalah suhu mase winter beb...
skang ni plak da start nak panas...
macam da nak summer plak...
summer pon xlame lagi sampai laaa..
huhu...
orang kate panas giler..
aku nak try je..panas lagi dari kampung aku kat pilah tu tak..
hehe..
xpe2..try je...api neraka tu lagi panas aw...ni panas seket je Allah kasi..
nak try gak nikmatnye....
lalalala....
spring oh spring...
sekarang ni melbourne berangin dan berhabuk...
banyak sangat debu2..kot keluar jalan2 laa...jangan batuk2 ye...
pandai2 la...mungkin sebab panas kot..abuk pon kuar la...
mase winter dulu sejuk, abuk dok diam2 kot...
hehehe...
susah2 aku telan gule2 je nanti...lalalala...
bagi orang kat melbourne yang selalu dok rumah tu, jangan xtau cuaca kat luar ni...
keluar2 la ye...
best panas2 ni...
hahaha...

papepon spring best..xde la aku jadi koala kat rumah tu...
tdo 24 jam..

wassalam..

No comments:

Powered By Blogger