Wednesday, October 13, 2010

saat ini...

assalamualaikum dan salam sejahtera pada semua...
udah lama rasanya tak jenguk blog ni..
da berlapuk upenye..
sori ar beb...
wa kat sini sebok...n kompem2nye menyebok jugak laa..
bukan pe..
akhir2 ni rase malas plak nak update blog ni..
even fb pon malas nak bukak...haha..
ni nak story sket laa an..

untuk pengetahuan kalian..
saat ni aku kat library...
sementara aku tengak duduh bersila kat rak2 buku ni sambil charging netbook..
aku blogging la kejap an..
haha..
porak peranda hidup maa..
baru ni kene siap anta 3 assignment dalam hari yang sama...
gelabah ar..
xpenah2 aku bersungguh selama beberapa tahun ni..
akhirnya ter"bersungguh jugak"..
tdo lambat..bangun awal plak...
sebab assignment..
kot nak cincai2 buat bleh je..
tapi ape barang an...
senang cter..dengan jayanye aku dapat anta semua 3 keje tu..
fuhhh..malam tu layan movie sampai pengsan...

last week plak...
aku beli netbook...
wooooo..masyuk seiiii..
da la murah..kecik...ringan...n kompem2 la best..
aku suke..da lama nak carik..ni baru jumpe...
skrin 10'1 inci..windows xp, 1 Gb ram, 160 GB HDD, 3 cell Li-on battery, Intel atom...
jenama emachines 350 21G 16i... brand ni bawah brand acer...
yang bestnye an..harge standard ialah $350 dan ke atas..
aku dapat promo.. harge aku bayar $237..nnt dapat cashback bape ntah..harge beli cume $198 yang mane kot korang kali ngn ringgit malaysia less than RM600 laaa..
usyar2 catalogue kat low yat.. peh..upenye netbook kat msia lagi mahal beb...
RM1000++..untung aku an...lalalala...

ok..skang ni da start serabot balik...
sebab lagi 2 minggu nak exam..pastu cutiii!!!!..
wowowo...
wa xbalik msia terus aw...
sebab mau keje dulu..tengok la balik bile..
ade jodoh kite jumpe lagi ye kengkawan kat msia...

ok2..cukup2..jumaat ni test..wa ciau dulu ye..rase2 nye da cukup da charge netbook ni..
k mau study...
selamat...
jya na!!!

4 comments:

nuramiliaz said...

fik, beli kat mane netbook tu? nk try2 usha gk laa..


all the best exam.. :)

botakun jr said...

loh..amy upenye..ingatkan sape la nafza tu..hmm..ni beli kat richmond..kedai clive peeters..hari tu ade promo..mya pon ade beli gak amy..tapi the day after mya ngn wany beli, da xde promo..xtau la..may be ramai beli kot..kene rajen2 usyar..nnt kot ade yang murah nnt saya roger ye cik amy..hehe..

Arini Nuran said...

good luck & all the best exam :D
ganbare!! ^^

botakun jr said...

arigatou!!

Powered By Blogger