Monday, July 19, 2010

phillip island...

hari tu..entah hari ape..aku buat2 lupe je..
kitorang p phillip island..again??
yeah...but this time I went there with my kbu's fellas and Isma NSW..
konvoi...6 kereta kot xsilap laaa..
pegi tempat laen plak..if dulu p wildlife and mancing..
kali ni p amaze 'n things and choc factory..
seronok..beronok ronok kat amaze 'n things...
sebab sume bende buat aku terpegun...
xsia2 bayar AUD 16..
mule2 masuk kat kawasan rumah yang senget 45 degrees..
memang xleh blah...senget benget aku dibuatnye..
menarik..kawasan rumah yang senget...pening aku pandang...
then masuk kawasan jalan kace...sume kace..bape kali aku langgar dinding kace..bengong tol...
saket aw..haha...
then masuk kawasan nak unlock kunci2..
agak pandai jugak ar...kot ko xde IQ..kompem terkurung..haha..
then ade tempat julur kepala atas meja..serius smart..
lawak giler..then kitorang maen luncur2..
berdiri kat atas..agak tinggi..pastu pegang besi..
nak lepas ke xnak..
nak ke xnak..
at last lepas gak..oshhh..
selamat aku idop lagi..haha...
abes maen sume mende alah ngarot tu plak..
kitorang kuar..nah ko..maen carik jalan betol sampai jumpe..sesat barat dibuatnye..asyik2 jumpe jalan mati..pening..seb baek aku dapat abeskan jugak..seronok..
then p the nobbies..
solat and lunch..
after that p choc factory..
peh..giler ar..sume choc..
yang penguin2 pon buat dari choc..haru giler aku tengok..
kitorang pon masuk buat lawatan..
ade choc free yang staff2 hulur..
ape lagi rembat laaaaa..
sedap..ade satu part tu..
kitorang diberi peluang buat bentuk choc yang kite suke dalam mase 6 seconds kot..
aku buat bentuk rama2..last jadi spek..nah ko..ahaha..papepon trip kali ni best jugak!!!

4 comments:

sakuradila said...

bota!ape ke rama2 jadi spek?
mmg tangan xberseni ;p

baik boss!aku ngah study betol2 la nie!kot...hihi

botakun jr said...

haha..tu tangan berseni ar tu cik dila oii..gambar entah mane..sebab aku rase time kat phillip island ni..aku dapat pinjam DSLR..so aku yang jdi photographer..huhuhu..

Fahmi said...

Isma NSW ar.. bkn Isma UNSW

botakun jr said...

ye..da tukar ar ni..haha..

Powered By Blogger