Monday, October 12, 2009

...kisah aku dan dia...

lama sungguh kita bersama...
kita saling memerlukan antara satu sama lain...
kehadiran mu amat bermakna dalam hidupku...
kau lah penyeri mata di hari-hari bosan ku...
kau sudi menemani ku sepanjang masa belajarku..
kau berikan ku motivasi untuk terus berusaha tatkala daku hilang upaya...
kau curahkan segala tatkala aku penat memaksa...
kau berikan segala yang dikau ada sampai penghabisannya...
namun kini...
pemergian mu amat ku rasa..
kehilangan mu amat menyentap hati dan perasaan ku...
sungguh terasa terkilan di jiwa...
mampukah aku mencari yang sedaya dan sehebat mu kelak???
mungkin tidak....
biarpun kaum mu beribu di dunia ini...
namun dikau tetap di kalbuku...
tetap istimewa bagiku....
terima kasih atas segalanya wahai dikau yang kucinta...
"habis madu sepah di buang"...
aku terpaksa melepaskanmu...
mencampakkanmu pergi dari hidupku...
namun...memori luka kita bersama tetap dijiwa...
sekali lagi kuucapkan terima kasih pada si pena bermata biru...
dakwatmu telah abis..terpaksa lah aku beli baru untuk menggantikanmu...
huhuhu....

5 comments:

Unknown said...

apa da citer psl pen pn nk wat cmni ke..haha..

botakun jr said...

haha..pe salah nye?? nak lepaskan gian literature aku je..lame xbermadah pujangga sayang oiii!!! haha...

fareez fadzil... said...

fareez fadzil likes this~

tika said...

beli pen g-soft...
best..
serious!!!

botakun jr said...

ooo..k...

Powered By Blogger