Sunday, August 9, 2009

...penatnye..

ari ni target ku mudah...tapi meletihkan...
nak g majlis kat umah maro kat seremban...
kawan aku kat sdar dulu...
die nak fly g bali...indon...
20hb ni..kol 9 pagi lak tu..
so..oleh kerana xdapat nak anta..
aku ngn member2 aku pon g ar umah die..
dari shah alam sampai paroi seremban...
naek motor beb...
penat sei..
yang perginye..
aku..todak..rifqi..n nana...
huhu..nana da tambah berat sket..
todak ni pon satu..
bli skuter..tapi bawak 6o km/j je...
penat aku tggu die...
xpe2...setelah 1 jam setengah...
sampai gak seremban...huhu...
then...xteros g umah maro...jom p makan cendol leman dawi dulu..
huhuhu...
best3....tibai cendol pulut...baru rm1.50..tu pon todak blanje kot..hik3...
bayar sekali tambah berapa kali...free..senak aku..umah maro xsampai lagi..
pas selesai..straight g paroi...yosh...makan best maaa...
lame x g kenduri...hehe...ade ikan bawal masak sweetsour..udang sambal...daging gulai..
n ape lagi ntah..lupe..yang penting kenyang..
then...borak2..baru tau yang budak sdar ade 3 orang g indon..batch aku ler..
sorang namenye munzir@murai,sorang lagi namenye faiz@dugong..
haha...murai kudengar dapat ukrida...duke plak aku xkompem..hehe..ape2.ar..
yang penting diorang blaja sungguh2..yosh...
family maro still ingat aku lagi..thanx coz layan kitorang baek2...huhu..
then..balik la kite...
before that...aku ajak todak n qari2 g bli keitai denwa dulu kat plaza alam sentral..huhu..
dapat gak satu...
yes..
"okane ga attara, atarashii keitai denwa o kaimasu"...
hehe...
k..da sampai BU pon...pnt..nak rehat..slm..

No comments:

Powered By Blogger