Wednesday, September 1, 2010

lately...

oh my gucci!!!!
bape hari lagi je nak abes bulan ramadhan ni..
umak aiii..tolong la lame sket..
nak khatamkan quran ni...
kot boleh nak rajen2 buat qiam...
ding dong...
sini tido susah bangun..
da tdo bangun sahur je ar an..
bile sambung tdo balik lps subuh..
alamatnye lajak sampai ke zohor la yer..
sebaek minggu ni cuti...
alhamdulillah...
lately, rumah capel ni buat iftar...
kuingatkan sedikit ler yang dtg...
pappppp...
tarapapappaaa...
lebey 50 orang kot dtg...
peh..ingatkan xcukup la lauk...
sebaek...
Allah tu Maha pengasih lagi penyayang...
cukup2 je sume....
kitorang masak nasi lemak, ikan bakar, sandwich, jelly n buah buahan je..
huhuhu...
k over part ni...

lately,
aku seronok..haha...
sebab first time layan lagu fynn jamal..
serius aku suke...
suke giler...
lagi2 lagu biar jiwa,
over n then she...
wowowo...
menarik la bagi aku...
sebab rentak yang slow n xserabot...
cume malas nak hafal lirik je...hahaha...

k ler..xdapat la nak update banyak...
ade iftar umah senior ni...
later aku tambah lagi yerk..
adios!!!

2 comments:

.::annemishi::. said...

lagu fynn jamal bleh laah tahan..
tapi paling aku suka 150 juta laa. haha. :D

botakun jr said...

haha..tau2..lagu tu comel gak..agak menarik jugak la penceritaannye...kot ade girl camtu mesti seronok..lagi2 part nangis tonton cter korea..hahaha..

Powered By Blogger